Programvare for krisehåndtering | EcoOnline
Crisis-Management_Hero
EN MODERNE, BRUKERVENNLIG PLATTFORM

Programvare for krisehåndtering: Utstyr bedriften din bedre med vårt smarte og pålitelige system.

Uansett hva slags bedrift eller bransje du er i. Gjør det lettere å ta vare på mennesker, sikkerhet, verdier og miljø ved alle typer hendelser.

  • Sørg for at de ansatte enkelt kan finne krise- og nødplanene når de trenger dem.
  • Kom raskt tilbake til vanlig drift etter en hendelse og følg regelverket igjen.
Atlantic-Airways-logo
"Med EcoOnline sitt system for krisehåndtering sparer vi tid ved å nå alle berørte med samtidige talebeskjeder, e-poster, push-varsler og tekstmeldinger. Vi kan også bekrefte i sanntid hvem som har lest meldingen. Dette lar oss fokusere på å raskt få situasjonen under kontroll."

Jens Eystein, Safety & Crisis Manager, Atlantic Airways
emergency-plan-tough-to-find

Er dine nåværende planer vanskelige å få tilgang til og følge?

Er evakueringsplanene, etasjeplanene eller instruksjonene dine lett tilgjengelige på enhver enhet? Kan du enkelt varsle og koordinere kriseberedskapsteamet ditt? Er sjekklistene og meldingsgruppene dine inkonsekvente og trege når en hendelse inntreffer?  Det trenger ikke være så vanskelig..

capability-handle-crisis-improved

Forbedre din evne til å håndtere kritiske hendelser

Håndter alvorlige situasjoner med forhåndsdefinerte scenarier og tilhørende oppgaver i en brukervennlig løsning. Oppnå effektiv kommunikasjon i hvert trinn.

Gjør det enklere å håndtere en krise

Mobiliser umiddelbart. Forbedre din motstandsdyktighet. Sikre kontinuitet i virksomheten.

Make-handling-crisis-easier
Vår programvare for krisehåndtering støtter bedrifter innen en rekke bransjer, inkludert:

  • Luftfart
  • Produksjon og industri
  • Kraft og offentlige tjenester
  • Logistikk & Forsyningskjede
🛠️ Steg for Steg

Å komme i gang er enkelt.

1
Step1_Health-Safety_EcoOnline
1
2
Step2_Health-Safety_EcoOnline
2
3
Step3_Health-Safety_EcoOnline
3

Nøkkelfunksjoner

emergency-alerts
NØDMELDINGER

Varsle og mobilisere team via app, tekstmeldinger, telefonsvarer og e-post - samtidig som alle svar blir registrert.

crisis-management
Krisehåndtering

Samarbeid med oversikt, innsikt og styring – alt i ett system.

status-meetings
Statusmøter

Delt situasjonsbevissthet av styringsprosesser; fortid, nåtid og fremtid.

management-relatives
Styring av familieforhold

Registrer familiemedlemmer og ofre. Kommuniser oppdatert informasjon til alle involverte.

emergency-plan
Nødhjelpsplan

Få tilgang til oppdaterte kontaktlister, viktige ressurser og maler for en mer oversiktlig prosess.

evaluation
Evaluering

Evaluer din håndtering av en krise eller hendelse. Forbedre dine responsmetoder for fremtiden.

Fife-College-logo
"Det har vært virkelig oppmuntrende å samhandle med en organisasjon som har kunden i sentrum av hvordan de driver virksomheten sin."

Alistair Leadbetter, Health & Safety Manager, Fife College

Ofte stilte spørsmål

Hva er en krisehåndteringsplan?

Formålet med en krisehåndteringsplan er å begrense konsekvensene av en uønsket hendelse.

En krisehåndteringsplan er en enkel og klar beskrivelse av de tiltakene som må tas i ulike krisesituasjoner.

Å forberede en krisehåndteringsplan setter bedriften din i best mulig posisjon til å håndtere en uønsket hendelse, ulykke eller cyberangrep. Det bør tas handlinger for hver identifiserte hendelse.

Hva bør en krisehåndteringsplan inneholde?

En krisehåndteringsplan bør være lett tilgjengelig og enkel å forstå. Den bør inneholde en beskrivelse av formål og omfang. Prinsipper og konsepter bør være definert. Det bør være en liste over medlemmene i kriseteamet, inkludert roller og ansvar.

En god krisehåndteringsplan definerer hvordan kriseteamet skal innkalles. Den bør inneholde klart definerte alarmerings- og kontakt-/mobiliseringslister. Planen bør være utformet slik at organisasjonen kan håndtere alle situasjoner basert på denne overordnede planen. Den bør inneholde sjekklister spesifikke for ulike scenarier og hendelser.

En krisehåndteringsplan bør inneholde instruksjoner for oppfølging av ansatte og pårørende under og etter en uønsket hendelse. God intern og ekstern kommunikasjon er viktige faktorer for vellykket krisehåndtering. Planen bør inkludere instruksjoner for krisekommunikasjon og navnet på den ansvarlige personen.

Hvor ofte bør du øve og teste selskapets beredskap?

Antallet øvelser som et selskap er pålagt å gjennomføre, vil avhenge av lovmessige krav.

Øv og tren så ofte som mulig. Korte treningsøkter foretrekkes fremfor store skala-øvelser. Uansett bør alle selskaper gjennomføre minst én øvelse i året, der de trener på grunnleggende ferdigheter som varsling, innkalling og avholdelse av det første møtet.
Krisehåndteringsprogramvare gjort enkelt

Unngå gjetting. Din vei mot en tryggere arbeidsplass begynner med en samtale.

Når du snakker med en av våre interne HMS-eksperter, får du se nøyaktig hvordan vår programvare kan fungere innenfor dine nåværende prosesser og hjelpe organisasjonen din med å utvikle en positiv sikkerhetskultur.

Få svar på spørsmålene dine

Over 25 års erfaring

Tillit fra over 10 000+ kunder verden over

Med kunnskap fra 90 forskjellige bransjer har vi utviklet vår plattform for å tilpasse oss dine behov.
Ta ikke vårt ord for det, les hva kundene våre sier.

Les hva de har å si