Kontakt oss

Du har spørsmålene - vi har svarene

Kara_190306_Eco_L_13339_edited_small

Vi er her for deg!

New-Icon_Efficient
Åpningstider

Alle hverdager fra
08.00 - 16.00

New-Icon_Support
Telefon nummer

Direkte til support:
+47 33 01 68 20

New-Icon_Mail
e-post

support.no@
ecoonline.com

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene våre. Hvis du ikke finner svaret på spørsmålet ditt, kan du kontakte oss. Vi har en fantastisk kunnskapsrik supportavdeling som mer enn gjerne hjelper!

I kontakt med vår supportavdeling, kan du bli bedt om å dele din skjerm med oss slik av vi enklere skal kunne hjelpe deg. Klikk her for skjermdeling.

 

Har glemt firmakode, brukernavn og passord

På samme side som du logger inn, finner du en knapp som heter «Glemt brukernavn og passord?» Klikk her og oppgi den mailadressen du har registrert hos oss, og følg instruksjonen du mottar på mail. Dersom du mangler en registrert e-postadresse må du kontakte oss på support.no@ecoonline.com.

Jeg får feilmelding ved innlogging

Hvis du har forsøkt å sette nytt passord og innloggingen fremdeles feiler kan det hjelpe å slette nettkapslene (cookies) og så forsøke igjen. Dersom feilmeldingen vedvarer, ta kontakt med oss på support.no@ecoonline.com 

Hvordan endrer jeg brukernavn og passord?

Etter at du har logget inn kan brukernavn og passord endres under «min side» inne i løsningen.

Jeg ønsker å få lagt inn/oppdatert et sikkerhetsdatablad

Da er beste måten å sende dette inn til sds.no@ecoonline.com, gitt at det er et elektronisk dokument og ikke skannet. Da får du en tilbakemelding om at det er mottatt og vil få beskjed når det er lagt inn.

Jeg finner ikke oppdatert sikkerhetsdatablad

Din leverandør er pliktig til å sende deg et sikkerhetsdatablad som er oppdatert og i henhold til gjeldende regelverk. Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger ytterlige hjelp: support.no@ecoonline.com

Hvordan oppdaterer jeg en leselenke?

Send en forespørsel til support.no@ecoonline.com, så ordner vi resten.

Hva gjør vi med bruker som har sluttet i bedriften?

Dersom en ansatt slutter så kan man deaktivere brukeren og tildele lisensen til noen andre, dersom dere har tatt i bruk vårt eksponeringsregister er det viktig at dette også avsluttes slik at brukeren har tilgang i ettertid.

Jeg er usikker på om vi har kjemikalier som krever eksponeringsregister

Det finnes seks ulike faktorer som krever eksponeringsregister. Start med å se på klassifiseringen i sikkerhetsdatabladet. Står det Carc 1A eller Carc 1B eller Muta 1A eller Muta 1B er man pliktig til å registrere en hver eksponering for stoffet. For å gjøre det enklere for deg å identifisere om det finnes faktorer på arbeidsplassen din som krever eksponeringsregister, har vi samlet alle i ett enkelt dokument. Klikk i lenken under for å laste ned:

Hva slags informasjon kan QR-koder gi?

Ved å scanne QR koder kan de ansatte få rask tilgang til akkurat den delen av stoffkartoteket de har behov for. Kodene kan plasseres hvor som helst, som for eksempel på emballasje, på et skap eller i et kjøretøy. Koden er konstant mens innholdet kan oppdateres. 

 

Er det mulig å ha tilgang til mitt stoffkartotek uten internett?

Med tilleggsmodulen Anywhere kan du sikre tilgang til sikkerhetsdatablader, verneblader, risikovurderinger, rapporter og arbeidsinstrukser selv uten internett. Les mer om Anywhere i lenken under:

Les mer

 

Hvor finner jeg EcoOnline-appen?

I Google Play eller App Store finner du alle EcoOnlines apper. Chemical Manager for stoffkartotek og Eco Exposure for eksponeringsregister. Dersom du ikke får lastet ned appen slik du ønsker, send oss en mail: support.no@ecoonline.com.